zondag 25 mei 2008

Week 10

Beste bloggers,

Komt het begrip ‘Sorry Pass’ u bekend voor? Naar aanleiding van de nationale treinstaking op dinsdag werden deze tickets massaal uitgedeeld. De dienst NMBS wil op deze manier haar verontschuldigingen aanbieden bij de treinreizigers.

Het heeft meer iets weg van een ‘Paai Pas’ als je het mij vraagt (eventjes ‘off the record’)… Als fervente pendelaar kon ik dinsdag onmogelijk mijn stageplaats bereiken. Dat was balen! Bovendien liepen de vertragingen woensdag hoog op vanwege van deze staking. Op de koop toe werden er veel minder treinstelsels ingezet met een tekort aan zitplaatsen als gevolg. Voldoende redenen om een boze blik te werpen op de loketbediende die mij een ‘Sorry Pass’ aanbood onder het mom van een cadeautje!

Ik moet toegeven dat het mij enigszins voldoening schenkt om een uiting te geven aan mijn frustraties. Inderdaad, de therapeutische werking van een weblog mag niet onderschat worden! Jullie lezen deze weblog uiteraard niet om mijn gezeur aan te horen…

…maar om een update te krijgen van mijn wekelijkse stageactiviteiten. De Gymfinales komen dichterbij en ik ben volop bezig met het samenstellen van de nodige informatie over dit evenement. Het is de belangrijkste nationale competitie waarin de twee beste Belgische gymnasten per toestel, tuig of onderdeel een duel met elkaar aangaan.

De Gymfinales vinden volgend weekend plaats. Voor het GymFed-team betekent dit het einde van een hectische periode. Zaterdagavond zal ik ook aanwezig zijn als medewerker op dit evenement. Ik kijk er alvast naar uit want het beloofd om een schitterende show te worden!



De deadline voor het eindproject nadert… Eventjes zag ik de bomen door het bos niet meer. Maar na het opstellen van een globale structuur kon ik mijn zenuwen een beetje temperen!

Tot blogs!