zaterdag 7 juni 2008

Week 12

Beste bloggers,

Werk, werk, werk! Het is niet bepaald moeilijk om deze week te omschrijven. Dagen en nachten heb ik zweet en enkele traantjes verloren om het eindproject, stageverslag en de website te voltooien.

Met een enorm gevoel van opluchting en voldoening schrijf ik dit berichtje. Het resultaat mag er best wezen: een gestructureerd stukje literatuur met een bondig verslag en de site als paradepaardje. Hopelijk wordt dit een geslaagde afsluiter van mijn laatste jaartje als studente Communicatiemanagement!

Ondanks alle gedoe rond het eindproject staat de wereld uiteraard niet stil. Ik heb al eerder vermeld dat de gymnasten Gaëlle Mys en Koen Van Damme nog één finaleplaats moesten behalen om te voldoen aan de BOIC-normen voor de Olympische Spelen.

De World Cup in Barcelona was hun laatste kans. Na enkele spannende kwalificatiewedstrijden gisteren turnden zowel Gaëlle als Koen deze norm! Nu is het afwachten tot 16 juni of het BOIC deze prestaties al dan niet goedkeurt. Het ziet er alvast veelbelovend uit. Het zou alvast een grote opsteker zijn voor de Belgische gymnastiek als er twee gymnasten afgevaardigd worden voor de Spelen!

Volgende week is het einde van mijn stageperiode al aangebroken. Ik zal het werk, mijn collega’s en het gymnastiekwereldje toch wel enorm missen hoor. Maar deze zomer zal ik als vrijwilliger helpen op enkele evenementen. Zo lijkt het afscheid een heel klein beetje gemakkelijker.

Tot blogs!